Warszawa, 24.05.2018 r.

Udzielenie informacji

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27  kwietnia  2016  r.  w  sprawie  ochrony  osób  fizycznych  w  związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), podaje się do wiadomości Pacjentów poniższe informacje:

 

Administrator danych:

 

Administratorem  Pani/Pana  danych  osobowych  jest  Centrum Medyczne Bemowo Hanna Maj, Jan Maj Spółka Jawna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wrocławskiej 21A, 01-493 Warszawa w  dalszej  części informacji zwana „Centrum”.

 

Inspektor ochrony danych

 

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Centrum to:

Adres:    Centrum Medyczne Bemowo Hanna Maj, Jan Maj Spółka Jawna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wrocławskiej 21A, 01-493 Warszawa

e-mail:    daneosobowe@cm-bemowo.pl

telefon:  22-638-02-01.

 

Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania:

 

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 9 ust. 2  lit.  h RODO i wyłącznie w celu: prowadzenia dokumentacji medycznej, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej, profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy, do oceny zdolności pracownika do pracy, leczenia lub zarządzania systemami i usługami opieki  zdrowotnej  na podstawie prawa Unii Europejskiej lub prawa polskiego, w tym zgodnie z umową z pracownikiem służby zdrowia zatrudnionym w Centrum – stosownie do zakresu realizowanych na rzecz Pani/Pana usług(świadczeń).

 

Okres przechowywania danych osobowych:

 

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. z 2017 r. poz. 1318, z późn. zm.).

 

Prawo dostępu do danych osobowych:

 

Posiada  Pani/Pan  prawo  dostępu  do  treści  swoich  danych  osobowych  na  zasadach określających dostęp do dokumentacji medycznej, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania.

 

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:

 

Przysługuje  Pani/Panu  prawo  wniesienia  skargi  do  Prezesa  Urzędu  Ochrony  Danych Osobowych,  gdy  uzna  Pani/Pan,  iż  przetwarzanie  danych  osobowych  Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

 

Podstawa obowiązku podania danych osobowych:

 

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z art.  24  i  25  ustawy  z  dnia  6  listopada  2008  r. o  prawach  pacjenta  i  Rzeczniku  Praw Pacjenta.

 

Odbiorcy danych:

 

Pani/Pana  dane  osobowe  mogą  być  ujawnione:  osobie, której  dane  dotyczą,  osobom  i  podmiotom:  udzielającym  świadczeń  zdrowotnych  na podstawie  umowy  zawartej  z  Centrum,  wykonującym  zlecone  badania  diagnostyczne,  dokonującym  napraw  i  konserwacji  systemu  informatycznego  Przychodni,  a  także  osobom  i  podmiotom określonym w art. 26 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz w innych ustawach.

 


Informacja o plikach cookies.

  • Serwis korzysta z plików cookies.
  • Pliki cookies (tzw. ‚ciasteczka’) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  • Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  • Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    • a.tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    • utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    • określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  • W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: ‚sesyjne’ (session cookies) oraz ‚stałe’ (persistent cookies). Cookies ‚sesyjne’ są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). ‚Stałe’ pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  • Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  • Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  • Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  • Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
  • Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  • W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

Logi serwera.

  • Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  • Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    • czas nadejścia zapytania,
    • czas wysłania odpowiedzi,
    • nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    • informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    • informacje o przeglądarce użytkownika,
    • Informacje o adresie IP.
  • Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
  • Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

Udostępnienie danych.

  • Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.
  • Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.
  • Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  • Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  • W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami: